+36 22 474 541 walzerpanzio@t-online.hu

Walzer Étterem

és Panzió ***

A Bence-hegy lábánál található étterem és panzió 2000 óta fogadja kedves Vendégeit!
Nézzen be Ön is hozzánk!

walzer étterem

Rólunk

2000 májusában megnyíló éttermünk és 13 szobával rendelkező panziónk Velencén,
a Bence-hegy lábánál található, a város zajától távolodva Nadap és Lovasberény irányába.

Az épület földszintjén elhelyezkedő étterem és kinti boxaink előzetes foglalás nélkül érkező Vendégeink számára is elérhetők. Étlapunkon található ételeink többségét az évek folyamán tökéletesített, saját receptjeink alapján készítjük el. Kínálatunk a 2016-os év nyarától vegán étlappal is bővült. Közvetlenül éttermünkből megközelíthető fedett teraszunk akár nagyobb rendezvények ideális helyszínéül szolgálhat.

Az emeleten található 13 fürdőszobás szobában több, mint 30 fő elszállását tudjuk biztosítani. Kertünkben kellemesen töltheti idejét családjával, szeretteivel, míg a környéken található programok, látnivalók kiváló aktív kikapcsolódási lehetőséget nyújtanak minden korosztálynak. Reméljük, hogy elnyertük tetszését, megtisztel bizalmával és hamarosan személyesen is üdvözölhetjük Önöket!

a Walzer Étterem Vezetősége és Munkatársai

Éttermünk

Étlapunkon a klasszikusabb jegyeket viselő ételek mellett sok fogás konyhánk saját alkotása, melyeket az évek alatt folyamatosan finomítottunk, módosítottunk, hogy a lehető legtökéletesebb étel kerülhessen Ön elé is. A magyar konyha hagyományos ételei mellett vegán különlegességeket is kínálunk, valamint különböző házi sütemények és specialitások is megtalálhatóak választékunkban.

A la carte étlapunk

Étlapunk összeállítása során mindig törekszünk a változatos elkészítési módok és alapanyagok használata mellett, hogy összetevőink lehetőségeink szerint hazai termékek legyenek.

Vegán étlapunk

2016 nyarán egy nagyon kedves pár javaslatára elkészítettük első, még csak néhány fogásból álló vegán étlapunkat. Ami azóta is töretlen sikert arat.
Kóstolja meg Ön is!

Különlegességeink

Éttermünk lehetőséget kínál étlapunkon szereplő ételeink elvitelén kívül különlegességeink megrendelésére. Nem csak süteményes, hanem hideg- és sültes tálak is rendelhetők.

Rendezvények

Éttermünk, fedett teraszunk és alsó termünk ideális különböző rendezvények megrendezésére.
Legyen szó akár családi összejövetelről, mint pl. esküvő, eljegyzés, házassági évforduló, születésnap, keresztelő, vagy osztálytalálkozóról és kisebb céges rendezvényekről, szívesen segítünk megtervezni és megvalósítani az eseményt.

Esküvő, lakodalom

Minden esküvő más módon különleges, és éppen emiatt komoly előkészületeket, figyelmet igényel. Mi a nagy napon kizárólag egyetlen párra és kéréseikre koncentrálunk, hogy minden úgy legyen és történjen, ahogy azt megálmodták.

Családi ünnepségek

Nem csak esküvőknek, hanem családi ünnepségeknek is ideális az éttermünk vagy a fedett teraszunk, legyen szó akár eljegyzésről, házassági évfodulóról, születésnapról vagy keresztelőről.

Céges rendezvények

Kisebb nagyobb céges csapatépítő rendezvényeket és vacsorákat is vállalunk, akár 180 főig. Igény szerint zártkörű, étkezéssel egybekötött megbeszéléseket is lehet tartani.

Walzer Panzió

A fővárostól autóval 30 percre, míg a Velencei-tótól csupán 4 percre fekszik a tó északi részén panziónk. Egyedi adottságokkal rendelkező, mégis családias szobáink hozzájárulnak a kellemes pihenéshez. A parkosított kert illetve a szezonálisan működő kültéri medence a nyugodt, frissítő és természet közeli kikapcsolódást, felfrissülést biztosítják.
A földszinten található étteremben a reggelin kívül ebéd és vacsora is rendelhető étlapról, amelyben a ház saját specialitásai mellett ízletes vegán fogások is megtalálhatók. A tó nyújtotta lehetőségeken kívül a környék változatos programokat kínál az ide érkezőknek.

További információk…

Franciaágyas szobák

Kétágyas szobák

Háromágyas szobák

Saját fürdőszoba

Medence

Vélemények

Sikeres céges évzárónkhoz köszönjük az igazán profi közreműködést. Finomak voltak az ételek, csodálatos, ünnepi körülmények. A sokadik alkalom volt, de jövőre is veletek zárjuk az évet. Köszönjük.

Sz. H. Gyöngyi

Szép helyen, gyönyörű környezetben töltöttünk el itt hat napot. A tulajdonosok és a személyzet is nagyon kedvesek, előzékenyek és segítőkészek voltak. Az ételek nagyon finomak, nem lehetett okunk panaszra.

H. Gábor

Kiváló étterem, kedves és figyelmes személyzet. Juhtúrós gazdag pecsenyét ettünk házi vegyes savanyúsággal, és az ajánlott bor is kitűnő választásnak bizonyult. Köszönjük, még biztosan visszatérünk!

H. Hajnalka

Mindenkinek szívből ajánlom ezt a csodás helyet! Gyönyörű környezetben kedves, segítőkész, profi csapat gondoskodott arról, hogy az esküvőnk olyan legyen, mint amit megálmodtunk, sőt jobb! Házias, ízletes, bőséges volt a menüsor. Kifogástalan a kiszolgálás. Kényelmes, rendezett szobákban pihenhettünk. Profi szolgáltatólistával rendelkeznek, ami rengeteg segítséget jelent egy esküvő megszervezésénél! A házasulandók nem csalódnak, ha ezt választják!

Z. N. Csilla

Példaértékű vegán felhozatal az étlapon! (ami a legtöbb helyen, sajnos még mindig igen ritka) Nagyon finom ízek, és gyors, barátságos kiszolgálás! Az árak véleményem szerint teljesen megfizethetőek! Nagyon pozitív élménnyel távoztam! Ha legközelebb erre járok már nem keresgélem hová is ülhetnék be! 5*

I. Zoltán Dávid

Egy vegán csoportban olvastunk az étteremről és terveztük hogy kipróbáljuk. Húsevő és vegán is volt közöttünk. Az ételek nagyon finomak voltak, bőségesek. A kiszolgálás kedves és udvarias. Külön piros pont jár a papír szívószálért, újrahasznosított szalvétáért és az elviteles papír dobozért. Biztos vagyok benne hogy visszatérünk.

K. Sz. Éva

• Okt. 16 – Dec. 15. | 12.00 – 19.00
  • Dec. 16 – 31. | Telefonos egyeztetés
  • Dec. 24 – 26. | ZÁRVA

Konyhánk 1 órával hamarabb zár.
(Rendezvények miatt a változtatás jogát fenn tartjuk!)