Gyakori kérdések
Mivel fizethetek?
Készpénzzel, bankkártyával és saját névre szóló SZÉP kártyával lehetséges a fizetés az étteremben éppúgy, mint a panzióban.
Az étteremben történő fogyasztás kizárólag a vendéglátás alzsebből egyenlíthető ki SZÉP kártya esetén, míg a szállás költsége mindegyik alzsebből levonható.
A kormány rendelete alapján 2022. május 31-ig mindegyik alzseb használható az étteremben is.
Hozhatom a kutyámat?
Gluténmentes ételt tudok rendelni?
A konyha nem rendelkezik elkülönített, gluténmentes főzőtérrel. Ezáltal gluténérzékeny vendégeket nem tud kiszolgálni.
Gluténmentes étrendet folytató vendégek érdeklődjenek felszolgálóknál a lehetőségekről,
azonban garantálni nem tudja az étterem a keresztszennyeződés kizárását!
Vegán vagyok. Érkezés előtt szükséges jeleznem?
Az étteremben nem szükséges, mivel az étlap elején kizárólag vegán (növényi eredetű) fogások vannak felsorolva.
A szállásfoglaláskor jelezze ezt az információt. Vegán reggelit minden személynek külön készít az étterem, svédasztal esetén pedig a felszolgálótól kérje az ételt.
Akadálymentesített az épület?
Tudok ételt rendelni házhoz?
Van napi menü?
Telefonon foglalhatok?
Szállást foglaltam, de sajnos le kell mondanom. Hogyan tehetem meg?
A szállásfoglalás lemondását azon a felületen keresztül van lehetőség lemondani, ahol maga a foglalás történt.