+36 22 474 541 walzerpanzio@t-online.hu

Gyakori kérdések

Mivel fizethetek?

Készpénzzel, bankkártyával és saját névre szóló SZÉP kártyával lehetséges a fizetés az étteremben éppúgy, mint a panzióban.
Az étteremben történő fogyasztás kizárólag a vendéglátás alzsebből egyenlíthető ki SZÉP kártya esetén, míg a szállás költsége mindegyik alzsebből levonható.
A kormány rendelete alapján 2022. május 31-ig mindegyik alzseb használható az étteremben is.

Hozhatom a kutyámat?
Az étterem területére kutyákkal – kizárólag pórázon – érkezhetnek vendégek. A kertbe azonban már nem mehetnek a négylábú kedvencek. A panzió nem fogad háziállatot.
Gluténmentes ételt tudok rendelni?

A konyha nem rendelkezik elkülönített, gluténmentes főzőtérrel. Ezáltal gluténérzékeny vendégeket nem tud kiszolgálni.
Gluténmentes étrendet folytató vendégek érdeklődjenek felszolgálóknál a lehetőségekről,
azonban garantálni nem tudja az étterem a keresztszennyeződés kizárását!

Vegán vagyok. Érkezés előtt szükséges jeleznem?

Az étteremben nem szükséges, mivel az étlap elején kizárólag vegán (növényi eredetű) fogások vannak felsorolva.
A szállásfoglaláskor jelezze ezt az információt. Vegán reggelit minden személynek külön készít az étterem, svédasztal esetén pedig a felszolgálótól kérje az ételt.

Akadálymentesített az épület?
Az épület nem akadálymentesített. A főbejárathoz lépcső vezet, onnan pedig további lépcső használattal érhető el a panzió.
Tudok ételt rendelni házhoz?
Telefonon van lehetőség előre rendelni ételeket, azonban házhoz szállítás szolgáltatás nincs. Az étteremben van lehetőség átvenni a megrendelt ételeket akár Önök által biztosított edényekben, vagy plusz költségért újrahasznosítható (zöld) dobozokban.
Van napi menü?
Nincs, az étlap kínálatából lehetséges a rendelés. Ha valami különleges igénye van, látogassa meg az étterem fül alatt a különlegességeink menüpontot vagy a megadott elérhetőségek valamelyikén érdeklődjön!
Telefonon foglalhatok?
Az étteremben lehetséges a telefonos asztalfoglalás, sőt akár a rendelés előzetes leadása is. Szobafoglalásra kizárólag írásos/elektronikus módon van lehetőség.
Szállást foglaltam, de sajnos le kell mondanom. Hogyan tehetem meg?

A szállásfoglalás lemondását azon a felületen keresztül van lehetőség lemondani, ahol maga a foglalás történt.